מה זה חותם מוסיקלי
12 באפריל 2017
 

'החותם המוסיקלי'

מבית 'חותם בריאות'

תנאי השימוש בשירות ומדיניות הפרטיות בו

הקדמה

ברוכים הבאים לאתר 'החותם המוסיקלי' מבית 'חותם בריאות' – שיטה ייחודית לאיתור 'חותם מוסיקלי' של אדם ויצירת יצירה מוסיקלית המבוססת על חותם זה, שאותו נעזור לך לאתר ("השירות"). האתר כולל מידע על השירות וכן שאלונים מקוונים המהווים חלק בלתי נפרד מהשירות ("השאלונים"). אתר השירות פועל בכתובת האינטרנט www.101pianos.co.il ("האתר") וכן בכתובות נוספות לפי שיקול דעתנו. האתר מנוהל ומופעל על-ידי חברת חותם בריאות בע"מ, ח.פ. 514954379, שכתובתה ברחוב המגשימים 20, ת.ד. 7386, פתח-תקווה 4934829 ("הנהלת האתר" או "אנו").

תשומת ליבך – שירות 'החותם המוסיקלי' אינו שירות ללימוד נגינה, הוא אינו שירות רפואי, ואינו שירות פסיכולוגי או טיפולי מכל סוג אחר. בכל מקרה של ספק ביחס לצורך לקבלת טיפול או הכוונה מקצועית, עלייך לפנות אל הגורמים המקצועיים הרלבנטיים.

התנאים הבאים ("התנאים" או "תנאי השימוש") מגדירים את זכויותיך והתחייבויותיך באשר לשימוש באתר ובשירות. אנא קרא את התנאים בקפידה, שכן השימוש באתר, בשירות ובשאלונים, מעיד על הסכמתך לתנאים אלה ומהווה הסכם מחייב בינך לבין הנהלת האתר. אם אינך מסכים לתנאים אלו, כולם או חלקם, הנך מתבקש להימנע מהשימוש באתר ובשירות. התנאים כוללים להלן גם פרק ייעודי בנושא פרטיות משתמשי השירות.

תנאים אלה חלים על השימוש באתר, בתכניו, בשאלונים ובשירות, באמצעות כל מחשב או מכשיר תקשורת אחר (כדוגמת טלפונים חכמים, מחשבי לוח וכיו"ב). השאלונים מותאמים למילוי במחשב נייח/נייד בלבד באמצעות דפדפן Chrome.

בנוסף, השאלונים המקוונים כוללים קטעי שמע (Audio), לכן חשוב לוודא כי המחשב או מכשיר הקצה שלך מחובר כראוי לאביזרי שמע (רמקולים או אוזניות). במידה ואתה נתקל בקשיים טכניים, אנא פנה אלינו באמצעות האתר או באמצעות פרטי יצירת הקשר המפורטים בתחתית התקנון.

בכל מקום בתנאים אלה בו מפורטת אחריותה של הנהלת האתר, תהיה הכוונה גם לאחריותם של עובדיה, מנהליה והפועלים מכוחה או בשמה.

תנאי השימוש באתר, וכן השאלונים, מנוסחים בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, והם מיועדים כמובן לכל המינים. בתנאים אלה, משמעות המונח "תוכן" או "תכנים" היא כל תוכן מילולי (Textual), חזותי (Visual), קולי (Audio), או כל שילוב שלהם או חלק מהם וכן עיצובם, עיבודם, עריכתם ודרך הצגתם, לרבות השאלונים.

'החותם המוסיקלי' – לנגן את הקסם שבך

השירות מיועד למשתמשים בני 18 ומעלה בלבד. במידה ואתה קטין (שגילו נמוך מ-18 שנים), אתה מתבקש להימנע מהשימוש בשירות.

החזון החברתי שלנו הוא לחבר ולאחד מגוון רחב של אוכלוסייה בחוויה מרגשת, מתוך התכווננות לנתינה, חיבור פנימי, יצירתיות, עם מקום לביטויים אישיים שונים. עם החותם המוסיקלי שלך תצא למסע חוויתי, להכרה ביצירתיות שלכם, העצמה, חיבור לנשמה, הרגשה של גילוי של קסם, התרוממות רוח וחיבור לעצמי.

משתמשי השירות, תוך שימוש בשאלוני ההדרכה של הנהלת האתר, יוצרים "חותם מוסיקלי" אישי, שהוא קטע מוסיקלי קצר שאינו מקצועי – מספר קלידים שכל אדם יכול לנגן בפסנתר ואף לחזור עליו.

לצורך כך, יהיה עלייך להקליד מספר קלידים בכל פסנתר רגיל, או חשמלי, להקליט את נגינתך באמצעות הטלפון הנייד, או כל מכשיר קצה אחר, ולשלוח את ההקלטה להנהלת האתר. השאלונים ידריכו אותך כיצד לעשות כן וגם יסייעו להנהלת האתר לאתר ולחלץ את 'החותם המוסיקלי' שלך מתוך קטע הנגינה שלך.

את הקטע המוסיקלי שיצרת, ושממנו איתרה הנהלת האתר את 'החותם המוסיקלי' שלך, תעביר הנהלת האתר למוסיקאי מקצועי לצורך עיבודו והכנת יצירה מוסיקלית מלאה ממנו, בת כ- 2 דקות ("היצירה"), אותה תעביר לך הנהלת האתר לאחר השלמתה.

בנוסף, כחלק ממסלולי השירות השונים, עשויה הנהלת האתר להציע שירותי פרמיום נוספים, כגון שילוב אלמנטים מקצועיים נוספים ביצירה, הקלטת היצירה באולפן בשיתוף המשתמש, יצירת סרטון וידאו (קליפ) ועוד.

השלמת התשובות לשאלונים שיוצגו לך מוגבלת בזמן (לרוב כשעה וחצי). במידה ולא תשלים את מילוי השאלון הרלבנטי בזמן שנקצב, או שתשלים אותו באופן חלקי בלבד, יימחקו התשובות שמסרת ותידרש להשלים את השאלון הרלבנטי פעם נוספת. במידה וחל עיכוב במילוי השאלון על ידך, הנהלת האתר עשויה לשלוח לך תזכורות המעודדות אותך להשלים את השאלונים. אי-השלמת השאלונים אינה מזכה בהחזר כספי כלשהו.

הגישה לשאלונים תתאפשר לך רק לאחר הסדרת התשלום בגין השירות מול הנהלת האתר, כמפורט להלן. המידע על הגישה לשאלונים באתר יישלח אליך באמצעות פרטי הקשר שמסרת להנהלת האתר. השאלונים הם חלק מהשיטה הייחודית של הנהלת האתר לאיתור 'חותם מוסיקלי' של אדם.

הנהלת האתר שומרת על זכותה לסיים כל מבצע שפרסמה באתר, ביחס לשימוש בשירות, או כל מבצע אחר. מידע נוסף על אודות השירות, תכונותיו ואפשרויות השימוש בו, כמו גם על מסלולי השירות, התעריפים השונים ומועדי האספקה - תוכל למצוא בעמודי השירות עצמו או לברר בכל עת מול הנהלת האתר.

להנהלת האתר מסור שיקול הדעת הבלעדי להחליט אילו תכנים ומידע יוצגו באתר, משך הזמן בהם יוצגו, מה יהיה מיקומם ועיצובם וכל עניין אחר הקשור בהצבתם באתר.

השלמת השאלונים המקוונים דורשת חיבור מקוון של המחשב או מכשיר הקצה שברשותך לאינטרנט. עלויות חיבור זה כפופות להסכמים שבינך לבין ספקי התקשורת שלך ולתשלומים החלים עליך לפיהם והן מצויות באחריות המלאה.

תשלום ורישום לשירות

הצפייה בתכני האתר ובמידע על השירות אינה דורשת תשלום, רישום, או מסירת מידע מזהה כלשהו.

עם זאת, השימוש בשירות בפועל טעון הרשמה ותשלום. התשלום עבור השירות יוסדר במישרין מול הנהלת האתר. לא ניתן לשלם עבור השירות באמצעות האתר, אלא בשיחה טלפונית מול נציגי הנהלת האתר, במסגרתה יהיה עלייך למסור לנו את פרטי כרטיס האשראי שישמש אותך לצורך הסדרת התשלום, את מספר תעודת הזהות שלך, וכן את שמך והדרכים ליצירת קשר איתך.

התמורה תיגבה ממך באמצעות כרטיס אשראי שאת פרטיו מסרת להנהלת האתר, או באמצעות דרכי חיוב אחרות ונוספות כפי שיהיו זמינות במסגרת השירות, מעת לעת ולפי שיקול דעתה של הנהלת האתר.

התשלום עשוי להיות כרוך בעמלות שונות שייגבו ממך על-ידי מפעילי שירות הסליקה או התשלום בהם תשתמש ובהתאם לתנאי השירות של אותם ספקים חיצוניים. אתה נושא באחריות הבלעדית לשאת בעמלות אלה, ככל הנדרש.

מסלולי השירות השונים, התעריפים, מועדי האספקה והשירותים להם אתה זכאי כחלק מכל מסלול, כגון אפשרויות ההקלטה והעיבוד של היצירה, יפורטו בעמוד הרלבנטי באתר, או יימסרו לך בע"פ או בכתב על-ידי נציגי הנהלת האתר.

הנהלת האתר שומרת את הזכות לעדכן מעת לעת את מחירי השירות, המסלולים השונים, את דרכי ותנאי התשלום וכן לגבות תשלום בתמורה לכל שירות עתידי אחר. במקרה זה, פרטי התשלום בגין כל שירות ודרך החיוב יפורסמו מראש. כל המחירים כוללים מס ערך מוסף כשיעורו בדין במועד התשלום.

הנהלת האתר רשאית להפסיק את השימוש באמצעי תשלום כלשהו בשירות, להתיר תשלום באמצעים נוספים ולהחיל הסדרי תשלום שונים על סוגי כרטיסי אשראי או אמצעי תשלום הזמינים בשירות. בכל מקרה, אין להשתמש באמצעי תשלום שאינו שייך לך וללא הרשאות הנדרשות.

הנהלת האתר פועלת כדין ומכבדת את הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981. מכיוון שזכות השימוש בשאלונים ובשירות מוקנית לך מרגע התשלום והשלמת העסקה, לא מוקנית לך לפי דין זכות ביטול של העסקה מכוח היותה "עסקת מכר מרחוק".

לאחר הסדרת התשלום עבור השירות, תמסור לך הנהלת האתר פרטי גישה (כגון קישורית, שם משתמש וסיסמה) לצורך גישה לשאלונים באתר.

הנהלת האתר רשאית לקבוע, מעת לעת, דרכי זיהוי נוספות או אחרות. שמור על הסיסמה שנמסרה לך בסודיות גמורה, כדי למנוע שימוש לרעה בה. במידת הצורך, פנה אלינו כמפורט בתנאים אלה ונסייע לך בהחלפת הסיסמה.

פרטי הקשר שלך, התשובות שתמסור לשאלונים, או כל פעולה אחרת שתבצע באתר, יישמרו במאגר המידע של הנהלת האתר. השימוש במידע זה ייעשה כאמור כמפורט בפרק הפרטיות בתנאים אלה.

ביטול גישתך לשירות

הנהלת האתר רשאית שלא לאפשר לך להשתמש בשירות לפי שיקול דעתה המוחלט. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, רשאית הנהלת האתר לבטל את רישומך לשירות, או לחסום את גישתך אליו, בכל אחד מהמקרים הבאים:

* אם מסרת פרטים שגויים או בדויים בעת הרישום;

* אם ביצעת מעשה או מחדל, הפוגעים או עלולים לפגוע בהנהלת האתר או בצדדים שלישיים כלשהם, לרבות ספקים של הנהלת האתר;

* אם השתמשת באתר או בשירות כדי לבצע או כדי לנסות לבצע מעשה בלתי חוקי על-פי דיני מדינת ישראל, או מעשה הנחזה על פניו כבלתי חוקי כאמור, או כדי לאפשר, להקל, לסייע או לעודד ביצועו של מעשה כזה; אם הפרת את תנאי השימוש;

* אם תעשה כל פעולה שתמנע מאחרים להצטרף לשירות או להמשיך ולהשתמש בשירות בכל דרך שהיא;

* אם מסרת את הקישורית ו/או הסיסמה שהוקצו לך בעת הרישום לשימושו של צד שלישי;

* אם יש לך חוב כספי להנהלת האתר ולא פרעת את חובך, למרות שחלף המועד הרגיל לתשלומו;

* עם הפסקת פעילות מפעילת השירות או סיום פעילותו של השירות;

* לפי צו שיפוטי או הוראה של רשות מוסמכת;

* בכל מקרה אחר בו הנהלת האתר סבורה כי הביטול מוצדק;

דיוור פרסומי והודעות

השימוש בשירות ואישור התנאים מעיד על הסכמתך המפורשת לקבל דברי פרסומת מהנהלת האתר, כנדרש בהוראות סעיף 30א לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב – 1982. דברי הפרסומת ישלחו אליך לפי פרטי הקשר שמסרת במהלך הרישום לשירות, או בכל מקרה אחר בו מסרת להנהלת האתר את פרטייך, כגון באמצעות טפסי יצירת הקשר הכלולים בשירות.

בכל עת, תוכל לחזור בך מהסכמתך ולהודיע להנהלת האתר על סירוב לקבל דברי פרסומת, דרך כלל או מסוג מסוים, על-ידי משלוח הודעת סירוב. הדרך למשלוח הודעת הסירוב תפורט בדברי הפרסומת שיישלחו אליך. הנהלת האתר אף רשאית להשתמש בפרטים שמסרת לצורך משלוח סקרים, עלוני מידע או תכנים אחרים שאינם מהווים דבר פרסומת, כגון הודעות תזכורת להשלמת השאלונים.

השימוש באתר ובשירות

אתה רשאי להשתמש באתר, בשירות ובשאלונים רק בהתאם לכללים המפורטים להלן. אין להשתמש בהם באופן אחר, אלא אם כן קיבלת את הסכמתה המפורשת, מראש ובכתב של הנהלת האתר לכך ובכפוף לתנאי ההסכמה (אם וככל שתינתן) -

* אתה רשאי להשתמש באתר ובשירות למטרות פרטיות ואישיות בלבד ובכל מקרה אינך רשאי לעשות בהם שימוש מסחרי כלשהו;

* אין להעתיק ולהשתמש, או לאפשר לאחרים להעתיק או להשתמש, בכל דרך אחרת בתכנים מתוך האתר והשאלונים, לרבות באתרי אינטרנט אחרים, ביישומונים, בפרסומים אלקטרוניים, בפרסומי דפוס וכיו"ב, לכל מטרה, בין מסחרית ובין שאינה מסחרית, שאיננה לצורך שימוש אישי ופרטי;

* אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל יישום מחשב או כל אמצעי אחר, לרבות תוכנות מסוג Crawlers, Robots וכדומה, לשם חיפוש, סריקה, העתקה או אחזור אוטומטי של תכנים מתוך האתר. בכלל זה, אין ליצור ואין להשתמש באמצעים כאמור לשם יצירת לקט, אוסף או מאגר שיכילו תכנים מהאתר, לרבות השירות;

* אין להציג תכנים מהאתר בתוך מסגרת (Frame), גלויה או סמויה;

* אין להציג תכנים מהאתר בכל דרך שהיא – ובכלל זה באמצעות כל תוכנה, מכשיר, אביזר או פרוטוקול תקשורת - המשנים את עיצובם באתר או מחסירים מהם תכנים כלשהם;

* אין לקשר לאתר מכל אתר המכיל תכנים פורנוגראפיים, תכנים המעודדים לגזענות או להפליה פסולה, או המנוגדים לחוק, או שפרסומם מנוגד לחוק או המעודדים פעילות המנוגדת לחוק;

מדיניות הפרטיות של האתר והשירות

הנהלת האתר מתייחס בכבוד לפרטיות משתמשי האתר והשירות. פרק זה בתנאים יסקור בפנייך, בין השאר, את האופן שבו משתמשת הנהלת האתר במידע האישי שתמסור לה או שהיא תאסוף בעת שתשתמש באתר ובשירות.

הביטוי "מידע אישי" משמעו כל מידע שבאמצעותו ניתן באופן סביר לזהות אותך, לרבות שמך, מספר ת.ז., מספר טלפון, כתובת דוא"ל ועוד.

אין עליך חובה חוקית למסור מידע אישי להנהלת האתר והדבר תלוי ברצונך ובהסכמתך. עם זאת, ללא מסירת המידע האישי המתבקש, לא תוכל להשלים את הרישום לשירות.

הנהלת האתר תאסוף את פרטי יצירת הקשר איתך כפי שהם בטופס המקוון שבגוף האתר, לרבות שם מלא, מספר הטלפון הנייד שלך, כתובת דוא"ל ואת תוכן הודעתך. בנוסף, הנהלת האתר תאסוף את פרטי אמצעי התשלום שלך לצורך הסדרת התשלום עבור השירות, לרבות מספר ת.ז., מספר כרטיס אשראי, תוקף, ספרות בגב הכרטיס וכו'.

כמובן שנשמור גם את תשובותייך לשאלונים, העשויות לכלול גם מידע אישי. אנו עשויים לאסוף מידע אישי נוסף בעת יצירת קשר והתכתובת איתך, למשל בעת שאתה מגיש בקשות או פניות כלשהן להנהלת האתר.

בעת שתשתמש באתר, יתכן שיצטבר בידי הנהלת האתר מידע על האופן שבו אתה משתמש בו. מידע כזה יכול שיכלול, לדוגמה, מה קראת באתר, מהם העמודים שבהם צפית, השירותים שעניינו אותך, כתובת האינטרנט ממנה ניגשת לאתר, תשובותייך לשאלונים באמצעות הקישוריות ועוד. המידע שישמש את הנהלת האתר לצורך כך יהיה בעיקרו מידע סטטיסטי, שאינו מזהה אותך אישית. השימוש במידע זה על-ידי הנהלת האתר נועד כדי לאפשר לך להשתמש בשירותי האתר, לשם תפעולו התקין ופיתוחו של האתר, לצורך מחקר ופיתוח, כדי לשפר ולהעשיר את השירותים והתכנים המוצעים באתר, ובכלל זה ליצור שירותים ותכנים חדשים המתאימים לדרישות המשתמשים באתר וציפיותיהם ולשנות או לבטל שירותים ותכנים קיימים.

המידע האישי שתמסור ושהנהלת האתר תאסוף כמפורט לעיל, יישמרו במאגרי המידע של הנהלת האתר. השימוש במידע יעשה בהתאם להוראות כל דין ולצורך למטרות המפורטות להלן - כדי לאפשר לך להשתמש בשירות ולאפשר את פעולתו התקינה של השירות; כדי לזהות אותך בעת גישה לשאלונים; ליצירת קשר אתך כשהנהלת האתר סבורה שקיים צורך בכך וכן לצורך משלוח דברי פרסומת, סקרים, תזכורות והודעות אחרות כמפורט בתנאים אלה; לצורך ניתוח, בקרה ומסירת מידע סטטיסטי לצדדים שלישיים. מידע זה לא יזהה אותך אישית; לשם תפעולו התקין ופיתוחו של השירות ובכלל זאת בכדי לספק לך תמיכה ולטפל בבקשות או בתלונות; כדי לאכוף את התנאים וכן על-מנת למלא אחר דרישות כל חוק, תקנה, חוזר, או נוהל וכן על-מנת לסייע לרשויות מוסמכות ולכל צד שלישי, כשהנהלת האתר סבורה בתום-לב כי עליה לעשות כן; בכל מקרה של מחלוקת או הליכים משפטיים בינך לבין הנהלת האתר; לכל מטרה אחרת המפורטת בתנאים אלה.

הנהלת האתר לא תעביר לצדדים שלישיים את פרטיך, מידע אישי אודותיך והמידע שנאסף על פעילותך בשירות, אלא במקרים שלהלן או בהתאם להוראות כל דין – ככל שהדבר דרוש לצורך תפעול השירות וניהולו, כגון לספקי שירות של הנהלת האתר הרשאים להשתמש במידע עבור הנהלת האתר בלבד; אם תפר את תנאי השירות, או אם תבצע באמצעות השירות, או בקשר איתו, פעולות הנחזות על ידי הנהלת האתר כמנוגדות לדין או ניסיון לבצע פעולות כאלה. במקרים אלה, הנהלת האתר רשאית למסור מידע אישי על אודותיך לרשויות אכיפה, רשויות חקירה, רשויות מוסמכות אחרות או צד שלישי, ככל שנדרש על מנת לטפל באותו מעשה או מחדל שלך; אם קיימת חובה או היתר חוקי מכוח הדין למסור את פרטיך או את המידע אודותיך לצד שלישי; בכל מחלוקת, טענה, תביעה, דרישה או הליכים משפטיים, אם יהיו, בינך לבין הנהלת האתר; בכל מקרה שהנהלת האתר תסבור כי מסירת המידע נחוצה כדי למנוע נזק חמור לגופך או לרכושך או לגופו או לרכושו של צד שלישי; לחברות או לארגונים אחרים הקשורים למפעילת השירות, דוגמת חברת-אם, חברה-בת וחברה אחות ובלבד שהם ישתמשו במידע זה רק על-פי הוראות מדיניות פרטיות זו; אם מפעילת השירות תארגן את פעילותה או את פעילות השירות במסגרת אחרת וכן במקרה שתשנה את המבנה המשפטי, או תתמזג עם גוף אחר, או תמזג את פעילות השירות עם פעילותו של צד שלישי - היא תהיה זכאית להעביר לגוף החדש העתק מן המידע שנאגר אודותיך במאגר המידע של מפעילת השירות ובלבד שגוף זה יקבל על עצמו כלפיך את הוראות מדיניות פרטיות זו; לפי בקשתך המפורשת.

קישורים באתר

הנהלת האתר עשויה להציב באתר קישורים ('לינקים') לעמודים שונים ברשת האינטרנט. הקישורים מאפשרים לך למצוא תכנים המתפרסמים ברשת האינטרנט. תכנים אלו אינם מתפרסמים על ידי הנהלת האתר, או מטעמה והנהלת האתר איננה שולטת או מפקחת עליהם. העובדה שהאתר מקשר לתכנים אלה אינו מעיד על הסכמת הנהלת האתר לתוכנם ואינו מהווה ערובה לאמינותם, לעדכניותם, לחוקיותם, לנוהגי בעלי התכנים בתחום הפרטיות ולכל היבט אחר הכרוך בתפעולם. יתכן שתמצא שתכנים אלה אינם הולמים את צרכיך, או שאתה מתנגד לתוכנם, או סבור כי הם מקוממים, מרגיזים, בלתי נאותים, בלתי חוקיים או בלתי מוסריים. הנהלת האתר אינה אחראית לתכנים שאליהם מוליכים הקישורים ואינה אחראית לכל תוצאה שתיגרם מהשימוש בהם או מהסתמכות עליהם. הנהלת האתר איננה מתחייבת כי הקישורים ('לינקים') שימצאו באתר יהיו תקינים ויובילו אותך לאתר אינטרנט פעיל.

הנהלת האתר רשאית להסיר מהאתר קישורים שנכללו בו בעבר, או להימנע מהוספת קישורים חדשים - הכל, לפי שיקול דעתה המוחלט.

תכנים מסחריים

הנהלת האתר עשויה להציב באתר תכנים מסחריים, כגון פרסומות ומודעות, הנמסרים לפרסום מטעמם של מפרסמים שונים, המבקשים להציע למכירה נכסים או שירותים. תכנים כאמור יכול שיהיו בטקסט, בתמונות או בקול. הנהלת האתר לא תשא בכל אחריות לתכנים המסחריים, שיפורסמו באתר מטעם צדדים שלישיים. הנהלת האתר אינה כותבת, בודקת, מוודאת או עורכת את תוכן הפרסומים הללו או אמיתותם. האחריות היחידה לתכנים המסחריים ולכל תוצאה שתיגרם משימוש בהם או מהסתמכות עליהם חלה על המפרסמים.

פרסום תכנים מסחריים באתר אינו מהווה המלצה או עידוד לרכוש את השירותים, הנכסים או המוצרים המוצעים בהם למכירה. כל עסקה שתיעשה בעקבות תכנים מסחריים המתפרסמים באתר יסוכמו ישירות בינך לבין המפרסם הנוגע בדבר. הנהלת האתר איננה צד לכל עיסקה כזו, והיא לא תישא באחריות לשירותים וטובין שיוצעו בתכנים המסחריים באתר או ירכשו באמצעותן.

קניין רוחני

כל זכויות היוצרים והקניין הרוחני באתר, בשירותים המוצעים בו ובכל תוכן הכלול בו, לרבות השאלונים, הן של הנהלת האתר בלבד, או של צדדים שלישיים שהתירו להנהלת האתר להשתמש בהם (כגון צילומים שנרכש בהם רישיון שימוש). זכויות אלה חלות בין היתר על עיצובו הגראפי של האתר, השאלונים ובסיסי הנתונים של הנהלת האתר וכל פרט אחר הקשור בהפעלת השירות.

אין להעתיק, להפיץ, להציג בפומבי, לבצע בפומבי, להעמיד לרשות הציבור, לשנות, לעבד, ליצור יצירות נגזרות, למכור או להשכיר כל חלק מן הנ"ל, בין על ידך ובין באמצעות או בשיתוף צד שלישי, בכל דרך או אמצעי בין אם אלקטרוניים, מכאניים, אופטיים, אמצעי צילום או הקלטה, או בכל אמצעי ודרך אחרת, בלא קבלת הסכמה בכתב ומראש מהנהלת האתר או מבעלי הזכויות האחרים, לפי העניין ובכפוף לתנאי ההסכמה (ככל שתינתן).

זכויות הקניין הרוחני, ובפרט זכויות היוצרים בחותם המוסיקלי, ביצירה, לרבות בכל יצירה נגזרת ממנה (הקלטת אולפן, וידאו קליפ וכיו"ב) יהיו בבעלות משותפת שלך ושל הנהלת האתר. כל אחד מהצדדים יוכל לעשות ביצירה ובכל נגזרת ממנה כל שימוש שימצא לנכון. בכלל זה, הנהלת האתר תוכל להציג את היצירה, לרבות כל נגזרת שלה, באתר או בכל פרסום אחר מטעמה, בכל מדיה שהיא. בנוסף, הנהלת האתר תהיה רשאית לשלב את היצירה, או כל נגזרת שלה או חלק ממנה, יחד עם יצירות נוספות, כדי ליצור יצירה מוסיקלית הכוללת את היצירות של מספר משתמשים.

אתה מתחייב כי בכל פרסום בפומבי של היצירה, לרבות בערוצי רשת חברתית, תציין כי היצירה נערכה באמצעות שירותי "חותם בריאות". אתה מוותר בזאת מול הנהלת האתר על זכותך המוסרית ביצירה ובכל נגזרת ממנה, ולא תבוא בכל טענה כלפי הנהלת האתר על שינוי היצירה, עיבודה, או היעדר קרדיט.

שם האתר וכן שם המתחם (Domain name) של האתר, סימני המסחר באתר (בין אם נרשמו ובין אם לאו), שמה של הנהלת האתר וסימני המסחר שלה - הם כולם רכושה של הנהלת האתר בלבד. אין לעשות בהם שימוש בלא קבלת הסכמתה בכתב ומראש.

סימני המסחר ומודעות הפרסומת של מפרסמים בשירות (ככל שישנם) הם קניינם של מפרסמים אלה בלבד. גם בהם אין לעשות שימוש בלא הסכמת המפרסם בכתב ומראש.

אחריות

התכנים והשירות באתר ניתנים לשימוש כמות שהם (AS IS). לא ניתן להתאימם לצרכיו של כל אדם ואדם. אתה מאשר בזאת כי בדקת את השירות ומצאת אותו מתאים לצרכיך ולמטרותיך. לא תהיה לך כל טענה, תביעה או דרישה כלפי הנהלת האתר בגין תכונות של התכנים והשירותים, יכולותיהם, מגבלותיהם, הכללים הנוהגים לגביהם והתאמתם אליך ולצרכיך.

השימוש באתר, בשאלונים ובכל תוכן, או שירות בו ייעשה על אחריותך הבלעדית והמלאה והנהלת האתר לא תשא באחריות לכל נזק ישיר או עקיף שייגרמו לך או למי מטעמך או לכל צד שלישי אחר, לרבות כל הפסד, אובדן או הוצאה, הקשורים, או נובעים, במישרין או בעקיפין עם האתר וכל תוכן ושירות בו.

כל החלטה שתקבל ביחס לשירות ולתוצריו, לרבות היצירה, הינה באחריותך המלאה בלבד. הנהלת האתר לא תשא באחריות כלשהי לכל תוצאה שתנבע מהם, או משימוש בהם, או מהסתמכות עליהם.

הנהלת האתר אינה מתחייבת ששירותי ותכני האתר לא יופרעו, יינתנו כסדרם או בלא הפסקות, יתקיימו בבטחה וללא טעויות, ויהיו חסינים מפני גישה בלתי-מורשית למחשבי הנהלת האתר או מפני נזקים, קלקולים, תקלות או כשלים - והכל, בחומרה, בתוכנה, בקווי ובמערכות תקשורת, אצל הנהלת האתר או אצל מי מספקיה.

שיפוי

הנך מתחייב לשפות את הנהלת האתר, עובדיה, מנהליה או מי מטעמה בגין כל נזק, הפסד, אבדן-רווח, תשלום או הוצאה שייגרמו להם - ובכלל זה שכ"ט עו"ד והוצאות משפט - עקב הפרת תנאי שימוש אלה.

שינויים באתר והפסקת השירות

הנהלת האתר תוכל לשנות מעת לעת את מבנה האתר, מראהו ועיצובו, את היקפם וזמינותם של השירותים בו, תהיה רשאית לגבות תשלום, או להפסיק לגבות תשלום בעד תכנים ושירותים כאלה או אחרים לפי החלטתה, ותהיה רשאית לשנות כל היבט אחר הכרוך באתר ובשירות - והכל, בלא צורך להודיע לך על כך מראש. שינויים כאלה יבוצעו, בין השאר, בהתחשב באופי הדינאמי של האינטרנט ובשינויים הטכנולוגיים והאחרים המתרחשים בה. מטבעם, שינויים מסוג זה עלולים להיות כרוכים בתקלות או לעורר בתחילה אי-נוחות וכיו"ב. לא תהיה לך כל טענה, תביעה או דרישה כלפי הנהלת האתר בגין ביצוע שינויים כאמור או תקלות שיתרחשו אגב ביצועם.

הנהלת האתר רשאית להפסיק מדי פעם את השירות לשם תחזוקה, תיקון, שדרוג ושיפור השירות. הנהלת האתר תפעל כמיטב יכולתה לצמצם את פרקי הזמן שבמהלכם לא יסופקו השירות או שבהם האתר לא יהיה זמין.

מבלי לגרוע מן האמור לעיל רשאית הנהלת האתר להפסיק בכל עת את מתן השירות, כולו או מקצתו. הנהלת האתר תפרסם באתר הודעה על הפסקת השירות זמן סביר מראש. עם הפסקת השירות תחזיק הנהלת האתר את החומר הכלול באתר למשך זמן סביר נוסף ולאחר מכן תהיה רשאית למחוק אותו בלא לשמור כל גיבוי ממנו ובלא לתת הודעה נוספת על כך.

שינוי תנאי השימוש

הנהלת האתר רשאית לשנות מעת לעת את תנאי השימוש. אם יבוצעו בתנאי השימוש שינויים מהותיים, תפורסם על-כך הודעה בעמוד הבית של האתר 7 ימים לפני כניסת השינויים לתוקף. אם יבוצעו בתנאי שימוש אלו שינויים אחרים שאינם מהותיים, תפורסם על-כך הודעה בעמוד הבית של האתר יחד עם פרסום התנאים העדכניים. אם יבוצעו שינויים בתנאים בהתאם להוראות כל דין, שאז השינויים ייכנסו לתוקף בהתאם להוראות הדין הרלבנטיות. המשך השימוש בשירות ובאתר לאחר השינוי בתנאים מעיד על הסכמתך לתנאים החדשים. אם אינך מסכים עם התנאים החדשים, עליך לחדול מלעשות שימוש נוסף באתר ובשירות. בכל עת תוכל לעיין בתנאים העדכניים באמצעות לחיצה על הקישור המתאים באתר.

דין וסמכות שיפוט

על השימוש באתר ובשירות יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל. מקום השיפוט הבלעדי בגין כל דבר ועניין הנובע מהסכם זה, מהאתר או מהשירות, הוא בבתי המשפט המוסמכים במחוז תל אביב-יפו בישראל.

המחאה

העבירה הנהלת האתר את זכויותיה באתר, או כל חלק מהן, לצד שלישי, תהיה היא רשאית להמחות גם את זכויותיה, כולן או חלקן, לפי תנאי שימוש אלה. כמשתמש בשירות, אינך רשאי להמחות כל זכות או חיוב לפי התנאים וכן אינך רשאי לשעבד, להסב, למשכן, להשאיל או לתת זכויות כלשהן לכל צד שלישי בכל אלה. כל מעשה או מחדל בניגוד לאמור לעיל – בטלים.

פנה אלינו

הנהלת האתר מקפידה על קיום הוראות החוק ומכבדת את זכויותיהם של משתמשי האתר והשירות. אם אתה סבור כי פורסם באתר תוכן הפוגע בך מטעם כלשהו, או מכל סיבה אחרת, לרבות כל שאלה, הצעה, בקשה או תלונה, אנא פנה אלינו לפי הפרטים שלהלן, או באמצעות טופס יצירת הקשר המקוון בגוף האתר, ואנו נשתדל לטפל בפנייתך בכל ההקדם. טלפון: 03-9221586; פקסימיליה: 03-9221641; דוא"ל: office@health-seal.com.

עודכן לאחרונה ביום 10/02/2022

לפרטים נוספים צרו עימנו קשר היום

    x
    סייען נגישות
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    גווני אפור
    גווני מונוכרום
    איפוס צבעים
    הקטנת תצוגה
    הגדלת תצוגה
    איפוס תצוגה

    אתר מונגש

    אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

    סייגי נגישות

    למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

    רכיב נגישות

    באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.